субота, 22 листопада 2014 р.

Новорічна казка

                           Новорічний сценарій свята для учнів 3-7 класів
Дійові особи:
- Двоє ведучих хлопчиків в українських костюмах,
- Двоє ведучих дівчаток;
- Дві бридоти - дуже неохайно одягнені дівчатка.
- Червона Шапочка;
- Вовк;
- 3 мушкетери;
- Попелюшка;
- Снігова Королева;
- Дід Мороз;
- Снігурочка.
1-й ведучий ( посіває зерном).
Сійся, родися, жито- пшениця. Сійся, родися, усяка пашниця,
Зверху колосиста, зі споду корениста.
- Будьте зі святом здорові,
З Новим Роком!
2-ведучий.
З Новим роком, з новим щастям!
Сієм, сієм, посіваєм,
З Новим роком всіх вітаєм!
Сієм, сієм, посіваєм!
Щастя в хату закликаєм!
1-й ведучий.
Добрий вечір - добрим людям!
Щастя вам бажаєм в Новорічний час,
Хай земля вам родить із року в рік,
Хай шана заходить із віку у вік.
2-й ведучий.
Добрий вечір вам, учителько,
З Новим роком вас вітаємо,
Щастя, радості бажаємо.
всі уроки добре вивчимо,
вам здоров'я й добра зичимо.
                    Пісня " З Новим роком".
Дія відбувається біля Новорічної ялинки. Виходять інші учасники, святково одягнені.
1- ведучий.
Добрий день, дорогі друзі, шановні вчителі, гості. З Новим роком вас!
Виходить перша дівчинка старшого віку.
1-й ведучий.
Де ти була? Ми всі на тебе чекаємо. Подивись,скільки в залі дітей, усі так святково одягнені, у всіх такі чудові костюми!
2- ведучий.
Пробачте мені, друзі. Але на вулиці так красиво й кругом танцюють сніжинки.
1-й ведучий.
Ха-ха-ха! Ну й придумала! Де це ти бачила, щоб сніжинки танцювали. Ха-ха-ха! Ой, що це?
Звучить музика, вибігають діти і танцюють танець сніжинок.
1-й ведучий.
Ну що, тепер ти повірив, що сніжинки вміють танцювати?
1-й ведучий.
Чудеса!
2-й ведучий.
Звичайно, чудеса, але головні чудеса ще попереду, адже сьогодні новорічний бал, і до нас завітають Дід Мороз і Снігуронька, герої улюблених казок.
1-й ведучий.
Чудово!Чуєш? Здається, хтось під'їхав до школи .Мабуть, це гості ( вибігають).
З'являються бридоти.
1-ша бридота.
Невже в них цей Новорічний бал відбувається? 
2-га бридота.
Не відбувається! На те ми і бридоти, щоб робити , щоб робити всіякі гидоти.
1-ша бридота.
У цьому залі будуть тільки плакати.
2-га бридота.
А раптом вони не вміють плакати?
1-ша бридота.
Навчимо! Головне, щоб вони не вміли сміятися. Ми їм влаштуємо новорічний бал! ( З погрозою звертається до дітей). Ану, підніміть руки ті, хто вміє добре плакати або рюмсати . Сміливіше! Де ваші руки?
2-га бридота.
Я ж говорила - вони не вміють плакати. Неподобство. А ще діти називаються!
1-ша бридота.
Усе одно навчимо. ну ж бо, робіть з нами, робіть, як ми , робіть краще нас. ( Разом плачуть, виють).Чому не повторюєте?
2-га бридота.
Вони знущаються з нас! Треба плакати, а вони сміються!
1-ша бридота.
Сміється той, хто сміється останнім. А останніми будемо сміятися ми над ними, над їхньою ялинкою, над Дідом Морозом, Снігуронькою і гостями. Ха-ха-ха! ( Співає, пританцьовуючи):
Я маленька бридота,
І я дуже цимгорджусь,
Я об'їлась черв'ячків,
І на вас я всіх серрджусь.
2-га бридота.
Слухай, а що ми зробимо, щоб свята не було?
1-ша бридота.
У мене є вітаміни.
2-га бридота.
Вітаміни? А,В,С?
1-ша бридота.
Ні, вітамін Я. Той, хто проковтне хоч один вітамінчик, забуде про всіх і буде думати тільки про себе. Усі гості пересваряться. А може, навіть і поб'ються.
2-га бридота.
І після цього вже ніком нічим не можна допомогти?
1-ша бридота.( на вухо)
Може допомогти тільки вітамін МИ. Але аони, по-перше, не знають про це, а по-друге, не дістанють. Де-фі-цит!
2-га бридота.
А раптом дістануть?
1-ша бридота.
Даремно! Коробочка з вітаміном МИ в тридев'ятому царстві у Чахлика Невмирущого. Не доберуться. І він - наш агент.
2-га бридота. ( плескає в долоні)
Чудово! Але як ми примусимо всіх гостей проковтнути вітаміни?
1-ша бридота.
Дуже просто! Ми розкладемо по вітаміну на кожному стільці для гостей. А гостям скажемо, що тут традиція: перед тим, як зайняти своє місце, необхідно з'їсти по цукерці.
2-га бридота. ( обнімає першу)
Ти геніальна бридота! Ти найкраща у світі бридота!
Лунає музика.
2-га бридота.
Ой, що це? Вони йдуть! Швидше розкладай вітамін Я. ( Розкладають)
1-ша бридота..
Слухай, а ці ( показує на дітей) нас не видадуть?
2-га бридота.
Ні, вони ж не бридоти. Діточки, адже ви за нас?
1-ша бридота.
Ну чому? Будьте за нас, і ми вас пригостимо вітаміном Я, і ви будете думати лише про себе. Ну, що, ви з нами?
2-га бридота.
Досить умовляти, уже йдуть гості.
Заходять казкові герої: Червона Шапочка під руку з Вовком, з мушкетери, Попелюшка, Снігова Королева.
Усі:
Доброго дня вам, діти!
Червона Шапочка.
Добрий день! Ледве умовила Сірого поїхати на бал.
Вовк.
Мені соромно, що колись у молодості я проковтнув цю чудову дівчинку разом із бабусею. Тепер ми друзі.
Червона Шапочка.
Вовчик живе тепер у нас в домі, стереже сад і город.
Вовк.
Їм траву, а раніше мені дуже подобались бабусі!
Снігова Королева.
Мені теж не дуже приємно згадувати своє минуле. Але я більше ніколи нікого не буду засмучувати. Я хочу разом з усіма веселитися на балу.
1-й мушкетер.
У нас усі теж вважають казковими героями.
2-й мушкетер.
Мабуть, тому що ми завжди жили в дружбі, бажали людям добра, а дружба і добро завжди перемагають.
3-й мушкетер.
І наш девіз: " Один за всіх, а всі - за одного".
Попелюшка.
Чудовий девіз! І все сьогодні чудово. І ялинка, і діти.А як починається бал? Я одного разу була на балу , але спізниласі, і не знаю, як починається справжній бал.
1-й ведучий.
Ну, звичайно, пора починати бал. Танцюють вальс.
2-й ведучий.
А зараз трохт відпочиньте, займіть свої почесні місця.
1-ша бридота.
Не забудьте, дорогі гості, про нашу традицію і сюрприз.
2-га бридота. ( тішиться)
Сюрприз - сюрпризчик!
Гості беруть зі стільців вітаміни і кладуть у рот. Ведучі з подивом дивляться на бридот.
1-й ведучий.
Про яку традицію ви кажете?
2-й ведучий.
Який це сюрприз?
Разом:
І взагалі, хто ви?
1-ша бридота.
Ми? Ми - це...бр..., ай, радощі.
2-га бридота.
Так - так, радощі. Вона - радість перша, а я - радість друга.
1-й ведучий.
Ну, якщо радощі...
2-й ведучий.( обходить, підозріло роздивляється).
Радощі?!
1-ша бридота.
Біжімо! Гості вже проковтнули вітаміни.
2-га бридота.
Діло зроблено.
Тікають.
1-й ведучий.
Радощі кудись побігли. Дивні вони якісь.
2-й ведучий.
Мені здається. що це зовсім не радощі.
1-й ведучий.
А хто?
2-й ведучий.
Хто? Не знаю. Може, діти в залі знають? Діти, знаєте, хто це був?
1-й ведучий.
Ось вам радощі! Треба продовжувати бал.
2-й ведучий.
Звичайно, але гості ще відпочивають.
1-й ведучий.
А ми їм запропонуємо подивитися веселий хоровод.
Пісня - хоровод " Білий сніг!
1-й ведучий.
Молодці , діти. Гарно співали, дружно.
2-й ведучий.
А нашим казковим героям сподобалось?
Попелюшка.
Краще за мене ніхто не танцює!
Снігова Королева.
Тобі, дорогенька, не танцювати, а біля печі сидіти треба, попіл перебирати, казани чистити. А ось я. я...!
Червона Шапочка.
Свиня!!!
Вовк.
Поговори, поговори востаннє, усе одно після балу з'їм - смачна вечеря буде . сам тебе суницею з саду відгодував, без нітратів.
1-й мушкетер.
Посунься і не мни мій плащ своїм товстим задом.
2-й мушкетер.
А ти прикуси свого язика, доки я ...
3-й мушкетер.
Ваші шпаги, панове! Ви мені вже достатньо набридли.                                                        
Мушкетери б'ються, гості сваряться. Ведучі з жахом спостерігають.
1-й ведучий.
Що діється?
2-й ведучий.
Я їх не впізнаю!
1-й ведучий.
Усе ж таки бридоти встигли щось накоїти. Але що? Як дізнатися?
2-й ведучий.
Стій!
1-й ведучий.
Я і так стою.
2-й ведучий.
Пам'ятаєш, коли ми танцювали, бридоти шепталися з усіма гостями?
1-й ведучий.
Так, пам'ятаю. А після танцю кожний гість поклав щось собі у рота.
2-й ведучий.
Правильно. Але що?
1-й ведучий.
Може діти в залі знають?
2-й ведучий.
Уже ж одного разу вони нам допомогли. Спробуємо:
1-й ведучий.
Діти, що бридоти підсунули казковим героям? Що???Ой, жах!
2-й ведучий.
Чому жах?
1-й ведучий.
Тому що гості проковтнули по вітаміну Я. Це означає, що вони думають тільки про себе, забули про друзів, стали грубими, ледачими, пам'ятають лише слово " я".
2-й ведучий.
Як їм допомогти? Діти, ви знаєте? Допоможіть.
1-й ведучий.
Де ж ми візьмемо вітамін МИ?
2-й ведучий.
Де? Як дістанемося до Чахлика Невмирущого?
Ходять, схопившись за голову; дзвонить телефон.
1-й ведучий.
Алло!Алло!.. Школа слухає! Дід Мороз?! Вилітаєте? Дідусю, у нас тут таке горе. На нашому балу з'явилися бридоти й дали гостям вітамін Я. Що?Далі не розповідати? Ви знаєте, що трапилось? Так, адже у вас є чарівне дзеркало. Ви нам допоможете? Ура!!!Біжімо зустрічати Діда Мороза. У нього є вітамін МИ!
2-й ведучий.
Біжімо, доки вони всі не перебилися, за вітаміном МИ.
Вибігають. З'являються задоволені і розгублені бридоти.
1-ша бридота.
Усе в порядку. Влаштували ми їм ялиночку і бал.
2-га бридота.
Що в порядку? Чула, що по телефону цей старий Дід Мороз (бр-р) сказав?
1-ша бридота.
Що?
2-га бридота.
Що-що!!! У нього є вітамін МИ.
1-ша бридота.
А ми зробимо ще гірше. Дамо снодійне.
2-га бридота.
Розумненька! Геніальна! На новорічному балу всі будуть спати! Такого ще Дід Мороз ніколи не бачив.
1-ша бридота.
Друзі, хто з'їсть по одній цукерочці, той буде найкращий.
Гості вихоплюють цукерки, кладуть у рот і вже засинають.
2-га бридота.
От дають! По три норми з'їли! Тепер їх не розбудить і Дід Мороз.
1-ша бридота.
Пішли, ми свою справу зробили.
Музика. З'являються Дід Мороз, Снігурочка, ведучі.
1-й ведучий.
Швидше, швидше, дідусю, бо вони всі переб'ються.
2-й ведучий.
Нічого не розумію. Вони ж сплять!
Дід Мороз.
Не турбуйтеся, мої помічниці! Усе зараз з'ясуємо. Спочптку ми повинні привітатися з дітьми. Добрий день, діти, хлопчики й дівчатка!
Снігурочка.
Крізь бурани, завії, заметілі ми на свято до вас прилетіли. Пронесли крізь усі негоди привітання з Новим роком.
Разом.
З Новим роком! З новим щастям!
Дід Мороз.
І прошу вашу біду я знаю і вам допоможу. У мене є вітамін МИ. Але що з вашими гостями, чому вони сплять? Що? З'їли по три порції снодійного? Ай-ай-ай!
Снігурочка.Дід Мороз. ( разом).
Розбудити гостей можуть самі діти, якщо весело і дружно заспівають пісню.
1-й ведучий.
Ну що, заспіваємо, діти?
2-й ведучий.
Тільки голосно і весело!
Пісня " Привітальна"
Гості прокидаються, починають розмовляти.
Дід Мороз.
Ну що ж , час діяти!
Снігурочка.
Діду Морозе, будь обережний! Адже казкові герої ще злі й жадібні, уних ще діє в організмі вітамін Я.
Дід Мороз.
Нічого, справлюсь!( ставить посох, виймає з мішка вітаміни). Снігурочко, допоможи.
Дід Мрорз і Снігурочка зайняті мішком, а бридоти в цей час крадуть посох.
Прокинулися? Це вам.
Казкові герої з криками  " Я! Мені! Моє!" накидаються на вітаміни, починають штовхатися. З'їдають, починають посиіхатися, поправляють свій та чужий одяг, вибачаються один перед одним.
Червона Шапочка.
Де ти, мій Сіренький?
Вовк.
Я тут , моя радосте!
1-й мушкетер.( Сніговій Королеві).
Дозвольте запросити вас на танець.
2-й мушкетер. ( Попелюшці)
Вам чим - небудь допомогти?
Дід Мороз.
А я запрошую всіх у коло. Потанцюємо разом.
Дід Мороз, забувши про посох, танцює " Танець маленьких каченят"
Дід Мороз.
Молодці, діти, розважили діда!
Снігурочка.
Діду Морозе. чи не час засвітити вогники на новорічній ялинці?
Дід Мороз.
Звичайно! Зовсім затанцювався. А де ж мій посох? Онучко. ти мій посох не бачила? Здається, я його ось сюди ставив.
Усі шукають посох. з'являються бридоти.
1-ша бридота.
Добрий день, Дідусю Морозе.
2-га бридота.
Добрий день. Снігурочко.
Дід Мороз.
Добрий день. Хто ви ?
1-ша бридота.
Я - міс 200...
2-га бридота.
Я - міс 200...
Снігурочка.
Дуже приємно.
1-ша бридота.
А що це ви такі засмучені. невеселі?
2-га бридота.
Що це ви тут шукаєте? Мабуть, палку?
Дід Мороз.
Не палку. а посох. Стоп! А ти звідки знаєш?
1-ша бридота.
А ми... А ми здогадливі!
2-га бридота.
Так, так. Ми такі здогадливі!
Виходять із-зі ялинки ведучі.
1-й ведучий.
Ага, старі знайомі!
Дід Мороз.
Нічого не розумію!
2-й ведучий.
Це ніякі не міс, а справжнісінькі бридоти.
1-й ведучий.
Ті самі, що нашим гостям вітамін Я дали. Та й посох вони теж, мабуть, стягнули.
Дід Мороз.
Ах ось воно що! Ану, зізнавайтесь, де посох?
1-ша бридота.
А що нам за це буде?
2-га бридота.
Так, що нам буде, якщо ми віддамо посох?
Дід Мороз і Снігурочка радяться.
1-ша бридота.
Радяться!!!
Дід Мороз.
Коли віддасте посох, ми запросимо вас на бал, але з умовою: Більше не робити бридот.
Бридоти.
Давно б так. Зараз, одну мить.
Приносять посох.
Дід Мороз.
Один, два, три - наша ялиночко, гори!
2-й ведучий.
Діти, віддячимо Діду Морозу гарною піснею.
Колядка " Нині в нас Різдво Божого дитяти"
Дід Мороз.
Засиділися ми з тобою, онученько. Адже ми теж для вас, дітки, щось приготували. Слухайте, дітки, цікаві загадки. Хто загадку відгадає, той і приз мій отримає.
Загадує загадки. Дітки відгадують.
Дід Мороз.
Молодці. усе знають.
Снігурочка.
На конкурс! На конкурс!
Проводяться різноманітні конкурси серед учасників та глядачів.

Немає коментарів:

Дописати коментар