понеділок, 16 листопада 2015 р.

Пісні про Миколая

                                                    "Святий Миколай"
                                                                                                               Сл..Лариса Дубас
                                                                                                               Муз.Анастасія Комлікова.
1.Друже всіх дітей й дорослих, любий Миколаю.
   Завітай до нас у гості,добрий Миколаю.
   Усмішками щирими ми тебе зустрінемо
   Святий Миколаю (2р.)
2.Ми на тебе так чекали, любий Миколаю
   Іграшки всі поскладали. добрий Миколаю.
   Чистота в усіх оселях,чути пісеньки веселі,
   Святий Миколаю (2р.)
3.Віримо у твою ласку, любий Миколаю
   Завітай у світлу казку, добрий Миколаю.
   Коли вся земля радіє,коли здійснюються мрії,(2р.)
   Святий Миколаю.(2р.)


         «Миколай приходить у ві сні»
                                                                                                             Сл.. і муз.о.Руслан Грех
1.Я нечемним був у школі
   Ніс розбив я на футболі
   Вітер в голові гуде.
   Миколай до мене не прийде.
   Миколай до нього не прийде.
                        Я у мами найчемніша
                        Най,най,най,найрозумніша
                        Мамі я допомагаю
                        Завітай до мене Миколаю
                        Завітай до неї Миколаю.
                              ПРИСПІВ:
                      Миколай приходить у ві сні
                      Подарунки загортає
                      Він у ангельські пісні.
                      До мами ,до тата
                      І до вас ,малята,
                      Приходить Святий Миколай.
2 .Мами й тата я не слухав
    Виросли у мене віха.
    Вітер через них гуде
    Миколай до мене не прийде.
   Миколай до нього не прийде.
                         Радо я б хотів змінитись
                         Бути чемним ,не лінитись.
                         Але марно це уже
                         Миколай до мене не прийде
                         Миколай до нього не прийде.
                                            ПРИСПІВ:
3.Чемно ручки я складаю
    Святий отче Миколаю
    В ніч чарівну, як завжди
    До усіх, усіх, усіх прийди.(2р.)
                                             ПРИСПІВ: (2р.)
                  «Свято Миколая».
1.Свято Миколая – празник приходить
   І усі негаразди в світо це проходять(2р.)
   Різнії подарунки дітям приносить
   В коден дім діти знають з радістю приходить.(2р.)
                                           ПРИСПІВ:
                                   Як зіронька в небі зійде
                                   Як білий сніг тихо впаде
                                   З подарунком Миколай прийде.
2.Свято у кожну хату Миколай приносить
   Різні дарунки має хто які попросить.(2р.)
   Святому Миколаю пісню співаєм
   Злагоди і любові вам усім бажаєм. (2р.)

                                          ПРИСПІВ:






            Пісня Ангелів
           
                  Вільс.

1.Сяють зорі , пізній час -
   Спіть, малятка, люлі-лі-лі!
   В гості ми ідем до вас,
   Чемні діточки малі.

2.Чи у місті, чи в селі.
   Спить у білій льолі гай.
   В"ється полем шлях пустий - 
   Саночками Миклай,
   Друг дитячий. пресвятий.
   Їде,їде до дітей...

                     Святий Миколаю.
                             сл.Надії Гуменюк
                                                          муз.Миколи Ведмедеря
1.Святий Миколаю,
   Я тебе благаю:
   Пошли щастя й світлу долю
   Козацькому краю.
                            ПРИСПІВ:
                        Дідусь і бабуся -
                        Щоб були здорові.
                        Татусь і матуся -
                        Щоб жили в любові.
2.Усім добрим діткам
    Принеси гостинці.
    І подаруй Божу ласку
    Кожній сиротинці.
                           ПРИСПІВ:

Сніги покрили гори й доли
1.Сніги покрили гори й доли.
   Блищать інеєм ліс і гай.
   Іде до нас крізь ниви й броди
   Святий угодник Миколай.

2.Що він несе в своїй торбинці?
   Багато гарних забавок
   Несе чемненькій він дитинці.
   А всім нечемним  - жмут різок.

3.За ним спішаться янголята.
   Тримають книжки у руках:
   Що, де й кому з нас треба дати - 
   Усе списали в тих книжках.

Примощуся на подушку
1.Примощуся на подушку,
   А долоньку - попід вушко.
   Ні, не сплю я, не дрімаю,
   Миколая виглядаю.
                  Бо цікаво мені знати,
                  Як приходить він до хати,
                  Як приходить він до хати.

2.Тільки неслухняні очі
   Вередують. спати хочуть.
   Цілий день вони дивились
   Та добряче натомились.
                  І наснилося мені
                  Про святого добрі сни,
                  Про святого добрі сни.

3.Лиш уранці пробудився
   Та на очі розсердився:
   - Через вас, малі роззяви,
   Миколая я прогавив.
               Щоб святий зійшов із неба.
               Цілий рік чекати треба.
               Цілий рік чекати треба.
Молитва до Миколая
Сл..Л.Рибак
Муз.О.Пенюк
1.Миколаю святий!
    Я дитина мала.
   І до тебе молюся так щиро:
                                         ПРИСПІВ(2р.)
       Важкі зараз часи,
       Ти дарів не неси,
       Принеси лишень світові миру.
2.Щоби кров не лилась,
    Щоб не гинув ніхто,
    Бо сиріт так багато по світу.
                                      ПРИСПІВ :(2р.)
                             Миколаю прийди!
                             Я відчиню вікно
                             І на столику свічку засвічу.
3.Миколаю святий,
   Я дитина мала,
   Ніч не сплю, я на тебе чекаю.
                                     ПРИСПІВ:(2р.)
                            Важкі зараз часи,
                            Ти дарів не неси,
                            Сам прийди й мене втіш,

                            Миколаю!

2 коментарі: