субота, 28 листопада 2015 р.

Запали свічку .

Деякі люди совкового мислення дорікали мені у Фейсбуці: що тобі поганого зробив Радянський Союз? Виростив, вивчив, поставив на ноги.Усе так, але не зовсім. Він скалічив мій розум брехнею, отруїв свідомість страхом, поклав на душу відбиток непоправної трагедії мого народу.
Я ніколи не забуду розповідей моїх батьків про Голодомор. Вони розказували мені про ці страхіття давлячись сльозами. Так, що мені ставало лячно за них. Вони розказували, як їли дубову кору і липовий цвіт. Як бачили спустошені села, де дорослі люди їли своїх померлих родичів. Як мою маму за три знайдені колоски, підібрані на колгоспному полі, ледве не забив до смерті батогом і не затоптав конем партійний попихач. Я знаю про Голодомор не з книжок і телепрограм, а від найдорожчих мені людей - і вірю, що вони мені не брехали. Вони прожили дуже важке і чесне життя...
Я схиляю у скорботі голову в пам'ять про мільйони моїх земляків, що стали жертвами Голодомору, а точніше - етноциду.
Катам ніколи не буде пробачення. Ми пам'ятаємо їх імена і обличчя, скільки б масок вони не одягали на себе. Забути цей злочин - значить плюнути в душу своєму народові. Пам'ятаймо!

27 листопада 2015 року в Забузькій ЗШ І-ІІІст був проведений реквієм пам'яті жертвам голодомору.Підготувала це дійство заступник директора школи по виховній роботі - Білоус Христина Олегівна,організатор учнівської молоді - Терещук Тетяна Дмитрівна та учні 7-10 класів.

Немає коментарів:

Дописати коментар