середа, 20 грудня 2017 р.

Мої домашні улюбленці.


Мій син бавить двох дітей:синочка Ромчика та котика - Бетмана.

Відпосинок разом з Ромчиком
Я нагрію тобі ніжки.
                 Кожного дня ,ідучи на роботу мене проводжають мої домашні улюбленці: собака - Бровко, котики - Бетман та Ніндзя. Та коли проходить час трудового дня і я повертаюся додому  ,то радості моїм улюбленцям немає меж. Мабуть, ніхто на світі не демонструє людям такої безмежної вірності та любові, як домашні тварини. Адже вони теж відчувають теплоту і любов свого хазяїна у відношенні до них. Домашні улюбленці люблять однаково всіх членів моєї сім'ї, скачуть піщать від радості, навіть розрізняють звук мого скутера та автомобіля мого сина, коли ми їдемо додому ще на сусідній вулиці.
Ось який я господар

Наш Бетман змерз в носика
Ось приніс я дошку вашу

Немає коментарів:

Дописати коментар