субота, 4 червня 2016 р.

Шукаючи правду

          У мого сина в м.Сокаль є старенька хата, в якій ніхто тимчасово не проживає. Я доглядаю це майно вже 12 років. відколи померли батьки моєї неповносправної сестри. Це моя двоюрідна сестра. яка залишилася сиротою, маючи діагноз " Хвороба дауна" І група інвалідності. Оскільки я з сім'єю проживаю в с.Забужжя Сокальського району, то забрала її до себе. На протязі цих років на це майно неодноразово були вчинені напади з метою оволодіння майном. В 2004 році працівниками Приватбанку було оформлено крудит і закладено під заставу хату по вул.Крушельницької,3 в м.Сокаль. Мені про це ніхто не повідомляв. Банк за несплату кредиту передав справу до Сокальського суду і мені прийшло повідомлення про відчудження майна. Судовий виконавець Шебець мала описувати майно, але я представила всі документи і справу було припинено.По сьогоднішній день я не знаю хто це все робив. Цього року на протязі квітня місяця хату було 3 рази ограбовано. Міліція чи поліція казала . що такими справами не займається. Отож скажіть, де шукати прихистку в простої людини? Ось що я застала в хаті після пограбування.
вкрадена антена і залишок кабелю.
відрвали трос, яким була пррив'язана антена.

вирвані кабеля
вирваний вхідний скобель від дверей.
цим ломом відкрили двері.
через це вікно залізли вдруге.
вкрадене покривалоз дивана.
вкрадені покривала на м'ягкі крісла.
вкрадені тюля з вікон.
пуста шафа.
пусте ліжко.


Немає коментарів:

Дописати коментар